Ida Henriksson

Angående Samlar inlägget

Publicerad 2010-03-22 23:09:11 i Allmänt,

Lite kul att höra vad andra samlar på.
Visserligen är det bara Josefin och Emma som erkännt.
:)
Ja kan nog tillägga på min nuvarande lista att jag samlar
faktiskt på fina pärlor och paljetter. Men kärleken
tll paljetter och glitter har jag ju nämnt i tidigare inlägg.
Skulle nog säga att jag är lite av en sko samlare.
Men inte särskillt mycket högklackat som så många gillar.
Men det finns det också. Jag har det mesta.
Converse skor är en stor kärlek faktiskt. Även om jag inte har elelr
haft så många äkta. Men tre äkta sen har jag nog haft 3 par oäkta.
Ja jag minns inte riktigt. Jag kan ju heller inte samla på trasiga skor
så de flesta är ett minne blott. Men fler ska det bli i vår/sommar
har jag tänkt.

Syster yster sa att hon fotograferar och att hon då samlar på kort.
Men jag vill då säga i stället att hon samlar på minnen och känslor.
För visst tycker jag man kan samla på det!!!

Klistermärken!!! Vem har inte det?
Eller kinderäggsfigurer?!?!
Linus samlar på modellbilar bl.a.

Kapsyler vet jag att det samlades på, inte jag, men andra.
Sen var det de är öppnargrejorna på läsk/öl/ciderburkar
som var på tapeten. Ja herregud.
Jag samlar också på fina bilder som jag hittar över hela internet.
Jag samlar inspiration! :D

Herregud vad jag bladdrar på nu då. Men som sagt listan kan göras lång.
Och man skulle kunna skriva en bok som att samla.

Fanny samlar på nappar...
Men leker ofta fågel fisk eller mitt i mellan med dom.
Så hennes samling är lite jobbig.

Men nu måste jag ge mig för det är säng dags och imorn ska jag
träffa systeryster en stund.
Så Natti natti alla samlare. :)

Ps. Man kanske ska börja samla på kryp, de finns det gott om särskillt myror..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela