Ida Henriksson

Tiden rinner iväg.

Publicerad 2013-03-08 11:28:54 i Allmänt,

Har varit inloggad här flera, flera gånger sen senast jag la upp ett inlägg. Men det blir liksom inget skrivet.
Dagarna rullar på. Och barnen har varit sjuka till och från i nästan en hel månad. 
Nu är det Mars, och jag hoppas innerligt att våren är på ingång. För solen värmer och har tinat bort lite snö och is.
Jag vill ha vår. Vill kunna gå ut utan att halka och slå sig fördärvad. 
Mera ljus åt folket. 
Jag är mer peppad för våren än någonsin. Jag sträcker lite extra på mig just nu. Känns bra.
 
Tror sakta men säkert att bloggen håller på att dö. Blir mindre och mindre med tid åt den.
Så snart kanske den är helt borta?! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela