Ida Henriksson

"Third Eye Blind"

Publicerad 2013-03-27 01:21:58 i Allmänt,

Börjar lära känna mig själv mer än någonsin. Och det kommer att ta lång tid att känna in sig i sitt nya "jag". Även om det alltid har varit jag. Men det känns som om poletten har trillat ner. Och att jag har fått svart på vitt, något jag alltid har anat.
Har vetat ett tag. Och jag jobbar innerligt på allt med det. Informerar mig själv, bearbetar och funderar lite till.
Uttrycker mig på alla de vis jag kan.
Och nu under de senaste dagarna, trots att jag gick ut på min"konstsida" på fejjan att jag har tagit en konstpaus(vilket jag ahr haft ett bra tag, mot min vilja). När jag väl bestämde mig för att nu ska jag ha det. Släppte det. La fokus på mig. Och så bara PANG.
3 bilder, eller ja, 2 och en halv än så länge. Och jag har världens idé . Jag vet precis vad temat är. Och jag skulle hemskt gärna vilja ha med dessa i en utställning. Bannemig.

Men allt är hemligt än gällande måleriet. Vi får se när jag är tänkt att visa vad jag dolar med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela