Ida Henriksson

True luck is hard to find, even with and open mind.

Publicerad 2013-01-13 00:16:58 i Allmänt,

Blev inte så mycket målande idag iallafall. Pillade lite på tavlan.. Men tappade lusten.
Tankarna började spinna lite väl mycket. Kunde inte riktigt slappna av ordentligt.
 
Har pratat av mig lite med L. För att bara få tömma hjärnan lite.
Men det är inte alltid det hjälper. Även om han är en god lyssnare. ♥
 
Det är svårt att ibland hitta rätt person att öppna sig för. Och nu mer har jag blivit mer reserverad.
Vaktar tungan noga. Det kan vara bra i vissa fall.. Men inte alltid.
 
Tänker mycket på vad som varit, vad som är och vad som kommer att bli i en blandad kompott.
Vad som är nägot värt, vad som inte är värd varken, tid, tårar eller kärlek.
Vad är äkta vad är falskt.
Ända sen jag blev mamma första gången så har jag en helt annan syn på livet.
Och i min värld kommer ALLTID min familj först. Det kommer de alltid att göra. Finns ingen som kan ändra på det.
Det bara är så. Jag värderar inte mycket så högt som jag gör med min familj.
 
Ibland bara fattas det något. Mer vissa dagar än andra.
 
Hoppas dagen känns lättare imorgon. Kanske bara är trött och behöver sova. 
En sak vet jag. Jag är lyckligt lottad, jag har ju världens finaste, underbaraste barn och sambo.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela