Ida Henriksson

6-7 Januari 2013

Publicerad 2013-01-07 13:45:33 i Allmänt,

Vanan att skriva 2012 sitter fortfarande i...
 
Igår firade vi Iris. 1år har redan gått sen hon kom till världen.
Även om alla inte kunde komma hit och fira med oss blev det lyckat!
Iris var nöjd och glad.
Gjorde en smarties-tårta i alla hast. Den blev okej. Men jag brukar vilja lägga mer tidpå sådana saker.
Tyvärr blev det inte så denna gång.
Men god var den :) Det är väl iallafall huvudsaken.
 
 
Idag har vi varit till Bvc för att Iris skulle få sina sprutor och såklart kolla vikt och längd.
Hon växer på längden så det knakar, kommer nog bli lika lång som mig antar jag.
Hon blev godkänd av både sköterska och doktor. :)
 
Känner mig fortfarande slut efter igår, med allt kalasande.
Men jag får väl skylla mig själv när jag läser för länge på kvällarna.
Det är väl så det är närman har en bra bok?!
 
Skulle behöva uppdatera bokhyllan med lite nytt. En hel drös med böcker. För nu har jag läst precis ALLT jag har här hemma. Har en lista i plånboken på böcker jag vill läsa. Sen finns det väl några listor till som ligger och dräller. :)
Men ja, snart så blir det en bok beställning!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela