Ida Henriksson

4 Januari 2013

Publicerad 2013-01-04 19:58:16 i Allmänt,

Har inte gjort så mycket idag. Mest pysslat med Iris.. tvättat lite också.
Fanny sov över hos sin Famormo, och kom hem nu på kvällen.
 
Jag och mamma tog en snabb sväng ner till Sunne. Var tvungen att hitta något åt Iris.
För här i Torsby fanns det ju inget. Letade efter en speldosa att ha i sängen.
En mjuiks. Men det fanns det inte här, så höll tummarna och åkte ner.
Och där fanns det, precis den jag ville ha också :)
 
Blev en sväng på Lindex. Mamma köpte lite kläder åt barnen och jag fick mig et par nya leggings.
Måste snart ta en sån tur igen. Mysigt att komma iväg någon stans, men att det inte är så förbaskat långt bort.
Imorgon ska jag städa av hemmet, och fixa lite innan vi ska fira Iris på söndag.
Egentligen vill jag bara lägga mig under täcket och låtsas som det fortfarande är December.
Man har träffat så mycket släkt hela julen och så ska man ha en "samling" igen.
Men det bli enkelt. Och precis alla kommer ju inte, då de bor långt borta.
 
Men det blir nog mysigt. Kan bara inte fatta att det redan gått ett år. Jag fattar vad folk menar att det kommer gå snabbare med andra barnet. Det gör det. De bara liksom hänger på, och tiden flyyyyyger iväg.
 
Snart blir det mys i soffan, bara Linus kommer hem igen. 
Kanske, kanske tar jag fram målar grejerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela