Ida Henriksson

Time flies..

Publicerad 2013-02-04 21:07:46 i Allmänt,

Ja jisses, detta bloggande går inte något vidare bra tycker jag.
Svosch så har det gått en evighet sen sist jag skrev en rad.
Har börjat jobba. Börjar min andra vecka med en kurs i Örebro.
Upp mördar tidigt i morgonbitti. Och hem sent som fasen imorgon kväll. 
Kommer nog inte se mina barn alls imorgon, förutom när de ligger i sina sängar och snusar och sover.
Det kan jag lova värker i mitt mamma-hjärta när jag tänker på det.
 
Har laddat upp både nytt och gammalt på ArtbyIda(på fejjan). Och det ger fin-fin respons.
Man blir verkligen peppad till att måla mera, mycket mera...
Tror faktiskt det kommer bli en till mega stor tavla, när jag ändå håller på.
Men färgerna börjar sina, så lär nog köpa hem ett lass.
 
Idag började även Iris sin inskolning på dagis. Gick galant. Precis som väntat.
Men jag trodde dock inte att hon skulle vara lika modig som syster yster var när hon gjorde sin första dag.
Så jag tror inte det kommer bli några problem framöver heller.
 
Nu ska jag börja samla ihop mig, och ta en dusch. För jag bör väl hoppa i säng tidigare idag.
Vilket jag tvivlar på hjälper, då jag aldrig brukar somna förens sent ialla fall.. Hur mycket jag än försöker.
Men då är man i säng ialla fall. Och inte sitter uppe och såsar hela natten!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela