Ida Henriksson

Vilken ur jobbig dag!

Publicerad 2012-09-03 23:40:17 i Allmänt,

Trotsig treåring, säger jag bara.

Imorgon är det tisdag, då är det dagis. Så stora fröken får leka av sig lite, och jag får andas.
Längtar tills på lördag. Fastän jag är lite veeelut. Vet inte riktigt än vart jag ska. Står mellan två val. Hum det kommer nog tänkas in i de sista.

Har lite onödiga tankar som mal i huvudet. Känns annorlunda på nått vis. Börja idag på eftermiddagen. Känns liksom osäkert.
Ja vet inte. Kanske bara inbillar mig. Känns inte bra i alla fall.

Kanske bara ska lägga mig och sova, så kanske det känns bättre imorgon. Men ett som är säkert, jag behöver verkligen komma ut på fest på lördag! Ska bli kul hur det än blir. Och röjj hoppas vi på!!!
Och BRA musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela