Ida Henriksson

Tagga!

Publicerad 2012-09-05 00:35:41 i Allmänt,

Försöker tagga mig inför lördan. Samtidigt vill jag inte ha allt för höga förväntningar. Allra bäst är väl om man inte har kvällen/natten spikat för vad man ska ta vägen. Vill liksom vara öppen för förslag. Och låta impulsen styra lite. Det är då det bli bäst!

Har ikväll börjar måla(dekorera) skåpet som jag nämnt tidigare.
Jag tror att det kan bli bra! Jag hoppas det. Annars är det till att slipa och måla om. Vilket jag INTE vill.

Bör lägga mig nu. Imorgon är det dagis för Fannsan.
Och tiden hon är där är så kort att jag behöver ha lite ork att göra nått när hon är på dagis.

Godnatt Folket!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-09-07 19:25:00

Hejsan! Jag såg först ny att du skrivit på min blogg för flera månader sedan (skäms). Du undrade över ett par ljusstakar jag hade i mitt kök. Nu kommer ett riktigt sent svar, de är inköpta på en loppis. Fick de i present från en vän. Har dock faktiskt sett ett par likadana på en annan loppis för ett tag sedan så helt sällsynta är de nog inte.

Hälsningar Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela