Ida Henriksson

Shopping!

Publicerad 2012-09-14 20:32:22 i Allmänt,

Imorgon bär det av till Karlstad med morsan. Vi ska shoppa lite. (Såklart) Fanny fyller snart 3 år.
Så det är väl mest till henne man ska handla. Men det blir väl ett och annat hem också.
Något i klä väg åt barna också. Ja jag har en liten lista!!!
 
Sitter på Ikea och checkar tyger, då jag ska sy gardiner till vardagsrummet.
För jag hittar verkligen inga färdigsydda jag vill ha. Och är det något som man gillar
ja då finns inte rätt mått. Ska ändå bara sy enkla hissgardiner så det går ju realtivt fort att sy själv.
 
Har i alla fall dregglat över denna på Ikea. Skulle vilja ha den under tvn.
 
(Bild IKEA)
 

Ja igår var jag och mamma och Iris på loppis och jag fynda en fåtölj och en väckarklocka.
Fåtöljen har jag letat ett tag efter på blocket. Men inget finns i närheten.
Och att skicka en sån grej med bussgods eller liknande blir ju typ dyrare än själva grejen.
Nej inte värt.
Så jag är super nöjd. Kanske ska jag klä om den i något retro tyg. Men jag väntar tills jag verkligen hittar rätt.
Den duger så länge. Lite sliten men inget hål eller så :) Jätte fräsch faktiskt.
 
Barnen har somna för längesen. Linus är i väg och kollar på en bil. Så man är helt själv just nu.
Tvättar och ska snart sätta mig och måla en stund!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela