Ida Henriksson

Fredagen den 21 September 2012

Publicerad 2012-09-21 14:58:13 i Allmänt,

Känns inte som det är dagen innan helg. Ska ju jobba.
Men det gör absolut inget. Ska bli roligt, men det är pirrigt också.
Ska ju va ensam på brödet. Hur längesen som helst är det som jag var ensam.
Det har ju gått kanon bra i veckan när jag och A jobbat tillsammans. Känns som jag bara varit borta i en månad.
Det är ju bra. Mycket positivt. Men jag tvivlar inte en sekund på att det ska gå bra i helgen.

Ser fram emot att få tjäna lite kosing igen! :)
 
Fick ett roligt erbjudanade förut. Som jag ABSOLUT ska göra. Men säger inget än.
Ska planera och fixa lite. Återkommer med det ut i oktober typ.
 
Iris gör ett pass i hoppgungan. Jag dricker kaffe, och Fanny far runt.
Är inte riktigt min bästa dag denna vecka. Men det är väl värken i Mus-magen som ställer till det :) 
Inget annat.
 
På tisdag fyller Fanny 3 år. Herregud vad tiden går fort. Fanny ser framemot det, mycket!
Men själva firandet blir uppdelat på fler dar. Alla kan inte komma på tisdag eftermiddag, pga jobb och så.
Det är helt okej för mig, nästan bättre. Blir inte så rörigt då.
Så på tisdag kommer min mor & far, och "Pappa"-Emma.
Alldeles lagom! :)
 
Håller just nu på med en bild(målar), som gjorde mig lite mörkrädd igår. haha
Dock är jag alltid mörkrädd men, den är lite kuslig av någon anledning
Men om allt går som det ska, verkar den bli bra.
Jag bara ääääälskar att måla kusliga/konstiga bilder!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela