Ida Henriksson

You're my baby

Publicerad 2012-10-12 21:15:19 i Allmänt,

Helt okej dag idag.
Lite bökig då Fanny har haft bakslag på "pott-träningen".
Det har gått så himla bra i flera dagar. Men idag bara funka det inte. Tillslut hade vi inga underkläder kvar att använda. Har tvättat som en tok(också för att jag hade annat smutsigt). Men sånt händer.
Och det är ju ingen fara. Bara jobbigt när ryggen värker som attan.
 
Har faktiskt inte målat något idag. Bara ramat in en bild. Känns skönt att vara i god tid med bilderna.
Ska väl sätta ihop en lista på namn och sånt på tavlorna. Men jag HATAR att döpamin tavlor.
Jag vill inte påverka betraktarens fantasi. Så jag vet inte. Kanske kan komma på något kul.
Jag påverkas mycket av musik.. Oftast är en bild inspirerad av en låt.
 
I eftermiddas var vi en sväng till Linus mamma, och fick oss mat. Super goood Kycklingpaj.
Sen lekte och dansade Linsu och Fanny i klädda luciakronor. Jag skratta så att Fanny blev blyg.. Fastän det var åt Linus. Har aldrig sett en skäggig lucia! :) Sen vände han kronan upp och ner. Då blev Fanny vansinnig. :)
Skratta så hostan retades upp ännu mer. Trodde rent av att lungorna skulle komma upp.
Himla mysig kväll hos Britt-Inger. Kul att komma hemifrån lite.
 
Nu tar oss en öl och njuter av kvällen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela