Ida Henriksson

Tisdagen den 23 Oktober 2012

Publicerad 2012-10-23 22:56:00 i Allmänt,

Förvånandsvärt hur fort denna dag har gått. Har haft endel på schemat. Men bara en timme. Sen har jag varit, trött, trött,trött...
Så himla trist att vara så. Men det ska bli bättre... För det första behöver förkylningen försvinna!!

Har inte hänt så mycket idag alls. Känner mig nöjd och relativt glad. Väntar tills på lördag, och inte bar för vernissagen utan för att SYRRAN KOMMER HEM.

Jag längtar efter min lillasyster så jag håller på att spricka. Skönt att man slipper vänta ända tills jul.

Men nu blir det godnatt. För jag är fortfarande helt slut. Vill bara krama kudden och hoppas jag får sova ostört inatt. Har vaknat 1 nätter i rad nu, av jag vet inte vad. Rätt så störande.
Men ni får sova gott.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-24 06:54:19

Vad du är fin! Jag kommer och ser på dina fina konstverk och kommer och träffar er! Saknar dig så jag spricker också!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-24 06:54:32

Lillstrumpa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela