Ida Henriksson

Onsdagen den 31 Oktober 2012

Publicerad 2012-10-31 23:22:24 i Allmänt,

Jag han i tid, med att måla en ny tavla till inlämningen för höstsalong här i torsby. Nu får vi bara hålla tummar och tår för att jag får vara med. Då det är en jury som ska bedömma ens tavlor/verk. När jag kom med mina tavlor, så sa de att jag var nummer 47. Alltså det är ju hur många som helst som lämnat in. Nog för att jag så att det var fullt av tavlor i lokalen.. Men ändå.

Men jag ska väl inte hänga läpp om jag inte får delta. Får testa igen nästa år bara. Eller ordna en helt egen utställning.

En rätt bra dag. Även om en sak fick mina känslor och tankar att åka berg-o-dalbana. Men det är så ibland, det är bara det att det är så störande att allt ska hända en annan och att man redan har tillräckligt att tänka på.. Jaja det märks hur det blir!

Nu blir det dusch, sen raka vägen i säng. För jag är trött. Och imorgon är hela barnaskaran hemma(eller ja det är dom väl redan) och då gäller det att vara pigg och alertt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela