Ida Henriksson

Måndagen den 8 Oktober 2012

Publicerad 2012-10-08 23:30:03 i Allmänt,

Imorgon ska jag få komma till VC för att bli kollad. Jag har haft feber i 11 dagar, och fortfarande riktigt ont i halsen. De har inte tidigare tagit några prover, utan bara konstaterat i telefon att jag har virus. Men eftersom feber inte ger med sig så blir dom lite fundersamma. Hoppas verkligen de gör NÅGONTING.

Jaja, en en dos Ipren har jag haft lite ork att skissa klart den 10:e bilden till utställningen. Och hoppas min ork finns så jag kan börja färglägga den imorgon. Fanny ska till dagis och Linus ska jobba, så det är bara jag och lilla Iris
hemma.


Iris växer och blir så stor, men hon har inte så bråttom alla till att krypa eller så. Eller idag när hon suttit på golvet en stund gav hon i från sig ett missnöjt ljud och hon låg med huvudet långt inne i leksakskorgen som hon vält. Hur hon tog sig dit vet jag inte. Det för blir hennes lilla hemlighet. Så lite sugen är hon allt på att ta sig framåt.

Nu ska jag ta en dusch, och sen krypa ner och läsa. Håller på med en riktigt bra bok. Men den berättar jag mer om när jag läst ur den!

Natti Natti

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela