Ida Henriksson

Idag är det en sån dag.

Publicerad 2012-10-17 09:42:22 i Allmänt,

Idag är det en sån dag när jag är så trött, så trött att det värker ända in i benmärgen.
Känns som om kroppen ska kollapsa, och somna innan man hunnit falla till golvet.
Kanske är det vädret?
Kanske är det denna förkylning som hänger i än?
Kanske är det båda?
Kanske är det bara en sån dag idag?!
 
Igår blev den 10:e (11:e) bilden färdig. Men, är inte helt OK med den.
Den är bra och fin på alla vis, men jag tror jag blir kräsen så här i sista stund.
Velar om det är tillräckligt. Varför jag inte gjorde si, varför jag inte gjorde så.
Typiskt typiskt.
Men det kommer blir bra. Det är bara så det är, töl i slut ändan.
 
Dricker lite kaffe. Ska snart gå upp och lägga Iris.
Ska sen fortsätta på en bild jag började på igår. Om jag orkar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela