Ida Henriksson

Fredagen den 12 Oktober 2012

Publicerad 2012-10-12 11:48:51 i Allmänt,

Dagarna, veckorna blir bara färre och färre av denna föräldraledigheten. Men blir så irriterad att försäkringskassans sida krånglar när jag ska planera det sista. Har mejlat dom och frågat. Får jag inget vettigt svar, så får jag ringa.
Blir bara tokig på detta. Det ska va så enkelt, och det var det, särskillt med Fanny.
Stog exakt hur många dagar jag kunde ta ut, och hur många Linus kunde ta ut.
Men nu är allt ihopslaget.
Och när jag ska ansöka om November så står det att jag redan ansökt. Pyttsan. Det har jag inte.
Nu har det krånglat så länge.
 
JOOBBIGT!
 
Alltid är det något gällande Försäkringskassan. ALLTID!
Men nu skiter vi i det.
 
Har beställt foton, från dagisfotograferingen. Hoppas snart jag får en förhandsvisning mms:at till telefonen.
Dumt att man inte fick se korten innan man beställde. Som man fått tidigare år.
De är säkert fina. Jag ska ha kortet i vilket fall.
 
Ska i helgen träffa Carolin D och vi ska kolla lite på hennes bilder inför Skräck-utställningen.
Tar väl med mina målningar så hon får se mitt, och kommentera.
 
Sen ska jag väl börja rama in lite smått. Tar ju sin tid. Men ska också bli roligt att se alla bilder i ram. Det blir något helt annat än att titta på dem i en pärm. Längtar tills jag kan lägga upp allt på Artbyida, och visa er. Men det blir nog efter utställningen, eller efter vernissagen ialla fall. :) Vill man ha någon av bilderna så får man åka till Hagfors! :) Eller ringa Galleriet.

Har fått ett lättare ryggskott, tror jag. Vidirgt ont i ryggen, strålar ut i skinkan och höften. Helt underbart.
Var rädd att jag inte skulle ta mig upp imorse. Men det gick skapligt.

Hoppas bara det inte blir värre, så man ska gå som Quasimodo(stavning?).
Ska ta och börja med lite lunch. Och starta en tvättmaskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela