Ida Henriksson

Dunderförkyld

Publicerad 2012-10-03 15:12:21 i Allmänt,

Dessa dagisvirus är inte att leka med. Imorgon har det gått en vecka med halsont, feber, hosta och snor. Det är såå himla drygt!!!
Men det är bara att härda ut. Bör snart vända. Annars vet jag då inte.

Har så mycket målning framför mig. Och på fredag ska det handlas lite ramar. Hej och hå, det är till att ligga i. Men det är inte jag som ska till Ikea och shoppa. Utan mamma ska köpa med när hon ändå ska ner. Vette tusan om jag orkar ner, hur mycket jag än måste. Men är sjukskriven under helgen, så jag ska få vila lite, så kanske förkylningen släpper. Ja och om jag inte vilar så blir det väl bara att umgås med familjen och fixa lite inför kommande utställningar.

Ska försöka klämma in och åka och träffa Caroline Dahlén, så ska vi kolla på varandras bilder som vi ska ha med i Hagfors. Ja så det är fullt sus hela tiden.
Hur ska menar man att man ens ska hinna att vara sjuk. Kan man inte få skjuta upp det till en annan gång. Ja när man typ behöver att va sjuk :) Skulle inte va så dumt!!

Ska se om jag får dra några pensel drag för barnen, innan Linus kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela