Ida Henriksson

Onsdagen den 7 November 2012

Publicerad 2012-11-07 11:57:59 i Allmänt,

 
Idag tog jag bort Artbyida bloggen. Och det är gött, jag uppdaterar aldrig där. Jag är en facebooknörd, så jag hänger där i stället. Det är så enkelt att fixa och trixa och så vidare. Kanske kommer denna blogg snart att försvinna, kanske inte.. Har ju typ bloggat sedan 2007.. Det är länge det!
 
Time to move on kanske. Jag hänger mer och mer på facebook, och instagram.
Och på instagram så kan jag välja vilka som kan följa mig osv. Då jag inte vill att foton på mina barn ska hamna i orätta händer, men ändå vill visa vad som händer om dagarna genom foton, så är instagram perfekt.
Där av godkänner jag inte vem som helst. Mest är det till för mina nära och kära, men också schyssta vänner.
 
Jaja nog om det. Det är onsdag, och jag har inte fått så mycket gjort. Ryggen värker. Och Iris hade inge direkt maraton-sovning idag. Jävla rygg till att spöka. Behöver nog mig en omgång massage. Egentligen kanske jag skulle behöva till en kotknackare, eller nått.
 
 Jag har verkligen inget viktigt eller intressant att berätta. Det är lite dött på den fronten.
Men fick såna härliga meddelnade från två personer igår. Som gjorde att man sträker lite extra på ryggen.
Och får tillbaka sin inspiration.Ska skrapa ihop lite inspiration nu under dage, så jag kanske kan börja på något nytt ikväll.
Kopplar inte alls till inlägget, med detta är sötnöten Nimbus ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela