Ida Henriksson

Onsdagen den 21 November 2012

Publicerad 2012-11-21 18:58:58 i Allmänt,

Verkligen ett skit väder nu. Mörkt mörkt mörkt. Och så blött, blött, blööööött.
Tröttsamt, och inte alls motiverande.
 
Har inte blivit något målande på dagen, när Fanny varit på dagis. Det har faktiskt inte blivit ett skit gjort.
Men vad gör väl det?
Jag skyller på vädret.
 
Det är allt bra tur att man har barnen, så man får sig ett gott skratt då och då.
Igår kväll när jag skulle borsta tänderna på Fanny(och hon inte ville) så försökte jag avleda henne med att prata om tomteland(som hon ska till med mormor & morfar på lördag). Och berättade att snart ska vi julpynta.. Och snart kommer tomten... Och snart ska granen kläs med kulor och glitter...
Då tittade hon på mig fundersamt och sa..
- Men grannen vill inte klä på sig.
- Granen, Fanny. Inte grannen.
- Men grannen ville inte klä på sig.
Jaja så är det. Men skratta fick jag!
 
 
Annars har jag inte alls varit på topp de senaste två dagarna. Vet itne riktigt vad det beror på. 
Inget stressande iallafall. Och inget specielt som jag tänker på heller..
Jag skyller på vädret.
Kanske också för att man är ett vandrande blodbad nu?! Jag skyller på det med.
 
Ska försöka måla klart den senaste målningen ikväll, så jag kan lägga ut den på Facebook sen..
Och kanske här med. Vi får se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela