Ida Henriksson

Sol sol sol sol

Publicerad 2012-05-23 14:21:00 i Allmänt,

Visst är det härligt när det är sol och varmt. Men jag lider med lilla Iris.
Hon är inte den som är missnjd över små saker. Men igår tyckte hon värmen var lite för mycket.
Usch det har visat mellan 24 och 30 grader i skuggan här hemma.
Även om en annan finner vägar att svalka sig på så tycker jag synd om de små.
Igår eftermiddag fick jag äntligen lite egen tid, då hos Emma på Solo.
Var verkligen tvungen att göra något åt min lejonman.
Jisses vad långt det blivit.
Satt hos Emma i 4 timmar. Tur att vi har så mycket att prata om så tiden gick rätt fort ändå.
Tog cirka 2 timmar att bara klippa håret sen blev det lite färg, lite blekning och lite färg till.
Älskar, bara älskar att göra drastiska saker med mit hår.
Jag kunde ha gjort två peruker av det vi klippte av!
Kanske skulle sålt det, haha!



I helgen som gått har vi hunnit med mycket, planterat, snickrat, skurat och oljat.
Så vi han mer med altanen än vi väntat. Känns hur bra som helst.
Nu till helgen är det dop. Så det är väl fullt upp fram tills dess.

Ska strax dra mig mot dagiset för att hämta Fanny. Sen blir det vc för att kolla upp den envisa hostan.
Hon har varit förkyld lite för länge nu!!!

Kommentarer

Postat av: Sofie / Komigensofie

Publicerad 2012-05-25 10:09:52

Hallå! :) Hm, jag vet inte, men det borde absolut gå att måla med akvarell i den. Det är ju inte akvarellpapper i boken, utan "ritpapper" som är lite tunnare, men jag ser absolut inga omöjligheter i att måla med akvarell i den :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela