Ida Henriksson

Onsdagen den 16 Maj 2012

Publicerad 2012-05-16 20:09:24 i Allmänt,

Hade en liten seg start på dagen. Men kom igång till slut. Och suget efter att få plantera blev stort.
Så iväg och köpt blommor och lådor att hänga på räcket till altanen!
Inte bara blommor att planter i krukor och lådor blev det, utan två klätter växter till spaljen.
Det blev vildvin.

Den blir otroligt fin på hösten, i en massa röd orangea färger.
Så hoppas att den tar sig nu och växer sig fin!!!

Ska fixa lite perenner till samma rabatt som jag satte vildvinen i.
Får se om jag kan göra det i helgen.
Har några ideer på Pion och löjtnadshjärtan. Men vi får se vad det blir.
Himla roligt att pyssla ute.
Bara Linus blir klar med snickrandet på altanen så ska jag skura den med såpa.
Och så småning om olja in den.
Men en sak i taget. Jag gör det jag måste hinna innan dopet. Sen tar vi resten :)

Så jag har rätt fullt upp nu, en pyssel både inne och ute. Och såklart tar barnen upp mycket av tiden.
Så man blir mycket hemma. Men jag trivs med det. Jag trivs SKIT bra rättare sagt.
Är så glad att vi köpte huset. Att få njuta i sin egen trädgård och gå ut och in som man vill, utan
en massa andra grannar som glor. Nej usch så trist. Älskar att bo på landet.
Kommer ALDRIG flytta in till torsby centrum igen.

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2012-05-20 22:44:56

sv: Det ska jag kolla direkt! Tack för tipset :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela