Ida Henriksson

Fan fan fan fan

Publicerad 2012-05-10 14:00:47 i Allmänt,

I helgen var Fanny sjuk. Magsjuka? jag vet inte, men dålig var hon.
Nu är jag själv sjuk. Vakna när Fanny kom in till oss. Då kände jag mig illamående.
Och det fortsatte hela morgon. Ja sen sluta det med att man hänger med huvudet i toaletten.
Jag fryser och är allmänt slö... Fan jag orkar inte detta.
Men förra fredag så hade nästan hela Fannys avdelning insjuknat i magsjuka.
Barnbasilusker jag döööör...

Hoppas verkligen Iris klarar sig. Hon brukar ha turen på sin sida. Bara tt hålla tummarna.

Linus är och hämtar Fannys på dagis. När han kommer hem skulle jag vilja värma mig i duschen.
Febern gör sig påmind!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela