Ida Henriksson

Bokmärken

Publicerad 2012-05-15 15:09:45 i Allmänt,

Nu syftar jag inte på sånna man smalade på som liten, änglar och små glittriga figurer i olika storlekar former och färger. Nej Jag menar alla sidor och länkar man samlat på sig under en lång tid.
De som gör det lätt att hitta tillbaka till favoritläsning eller så.
Ja mina har försvunnit. Putts-väck. Borta. Gone baby gone.
Fan fan fan, åter igen FAN.
Alla bloggar, alla coola internetshoppar. Nej fan allt. Och jag har letat igenom datorn.
Provat att importera mina oldies men allt är borta. Bara så där. POFF.
Why??
Har inte hänt förut.. eller nja, då har det bara gömt sig. Men nu är de borta.
Jag brukar alltid kunna ordna det mesta på datorn själv. Allt jag kan har jag lärt mig själv.
Men denna gång verkar jag inte hitta någon lösning. Suck.

Fan Fan fan... Hjälp någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela