Ida Henriksson

Torsdagen den 22 Mars 2012

Publicerad 2012-03-22 23:26:24 i Allmänt,

Idag fyller min älskade mamma år.♥ Så Grattis till henne.
Ska fira henne på lördag.
Har väl varit en rätt så okej dag idag.
Har inte gort så mycket. Kännt mig allmänt sleten. Försov mig i morse, men
vi han ändå iväg till dagis i tid. Har inte hört klockan eller något sånt.
Totalt borta. När jag hämta Fanny på dagis så åkte vi raka vägen hem och börja städa bilen.
Fanny städa visserligen inte, men hon höll mig sällskap och gick runt och plockade med lite saker
ute på gården. Åt 2 bananer också. Satt nöjt i sin bilbanstol uppe på trappen och inspekterade vad jag gjorde.
Som på en liten kungatron. :) Sötnosen. RÄtt så lerig var hon efter utelek. Men det spelar ingen roll, bara
hon är nöjd så, det går ju att tvätta.
Sen fick vi avbryta för lillfisen skulle ha mat och Fanny behövde ny blöja.
Linus kom hem och då blev det mat. Men efter det gick vi ut och tog det sista.

Sulle ha tvättat bilen utvändigt också men det var en sån väldans kö på OK, så vi sket i det.
Typiskt att det bara finns ett ställe att tvättabilen på i Torsby. Särskillt nu när det börjar torka upp efter vintern.
ALLA ska tvätta på samma gång!!!!
Drygt särskilt när man har två små så orkar man inte stå i kö för en sån sak.
Nej! imorgon kanske?!

Imorgon blir det inge dagis ialla fall. Vi får se vad vi ska hitta på jag och mina flickor. Tvätta är ett måste.
Jag som var så bra med förra vecka... Nu är det ett berg igen. Fan va kläder det går åt, särskilt för Fanny.
Utelek nu är ju likamed tvätt på en gång.
Men men så är det, bara att gilla läget och tvätta och tvätta och tvätta!!!!

Nu blir det sängen, har en otålig liten bebise som vill ha lite kvällsmat.. Natti natti ♥


Mina små älsklingar. Ni är mitt allt!!!! Ingen ska få ta er i från mig.
Då kommer jag slåss med näbbar och klor! Älskar er nu och föralltid!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela