Ida Henriksson

Onsdagen den 14 Mars 2012

Publicerad 2012-03-14 23:10:48 i Allmänt,

Tisdagen glömmer vi. Mycket dålig dag. Plus att det var en skräck-dag.
Där med var jag bestämd om att Det skulle vara bättre idag.
Och det har det, tycker jag ialla fall..

Skulle egentligen ha varit med på möte med jobbet. Men tiden räckte inte till.
Maten blev sen och så ville Fanny så himla gärna hälsa på mormor & Morfar.
Men sen verka de inte va hemma så det blev inte av. Men fick en liten bil tur i stället.
Passa på att handla också när man ändå var i farten.

Ska börja för-så lite för plantering i trädgården.
Hoppas jag har lite gröna fingrar. Gröna nagelband eller nått ialla fall..
:) Linus och jag har pratat lite om kommande dop för Iris.
Det verkar som vi är rätt ense om att det blir i Maj!
Men vi får se...
Säger inget förns det är klart med datum osv.
En sak är vi säkra på är att det var väldigt bra så som vi hade för Fanny.
De allra närmaste får komma.. Och med mat och fika och så blir det typ lika.
Som sagt det är inget bestämt.. men det är kul att planera lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela