Ida Henriksson

Måndagen den 19 Mars 2012

Publicerad 2012-03-19 15:35:57 i Allmänt,

Helgen susade förbi väldigt fort denna gång.
Fanny har sovit hos sin farmor en natt, och vi blev helt ställda på kvällen när vi brukar pyssla med fröken inför sovdags. Kändes väldigt konstigt att inte ha något att göra. Det resulterade i ingenting alls gjort.
Och när vi la oss kändes det väldigt tomt.
Men Fanny har haft kul ialla fall.

Idag har jag och Fanny planterat lite. Hon fick nämligen se en massa fröpåsar på Lantmännen och fick välja sig två påsar. Så vi fick väl sätta fröna i jorden. Blev petunior(Fanny valt helt själv) och solrosor. Som jag hjälpte henne välja. Nu får vi vänta och se om det blir något!

Nu vill jag att klockan ska bli 4 och så Linus får komma hem!
Önskar helgerna vore längre.
Men lite längre fram kanske man kan ta ut några fler dubbeldagar så vi kan få lite längre helg.
Fast det är ju bättre att vänta lite tills våren verkligen är här och det är varmare ute!!!

Har målat en hel del det senaste faktiskt. Känner att inspirationen kommer lite smygande mer och mer.
Gör inga måsten-målningar utan låter det bara bli... Det blir allra bäst då.
Men har några saker som Linus bett mig göra.
Men det tar vi en annan gång... Men är det någon annan som vill ha något målat så är det bara att fråga...
En sak att tänka på; Jag målar inte djur( för det kan jag inte), och helst inte porträtt.. Om porträtt måste jag ha minst 3-5 foton att välja mellan, och de måste vara tydliga!

Ja ikväll om jag kommer ihåg :) ska jag lägga upp mina nymålade bilder på Artbyida.
Så håll utkik!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela