Ida Henriksson

Fredagen den 23 Mars 2012

Publicerad 2012-03-23 19:50:14 i Allmänt,

Nu har elvispen gått sig varm här hemma. Bakar tills imorgon..
Ska till mor och fira hennes födelsedag.
Vi var till henne idag också jag och flickorna. Behövde få komma hemifrån en stund.
Så det blev några mysiga timmar ute på torsby i solen. Mamma skulle köpa sig skor och jag passa på att
köpa Fanny ett nytt regnställ. Hon beöver ju både ett på dagis och ett hemma.
Så slipper man dra dessa kläder fram och tillbaka, med risken att de glöms av.
Det blev ett didrikson, ett jag bloggat om tidigare. Såååååå himla fint!!!!
Sen blev det fika hemma hos mappa.

Men nu ska jag fortsätta med mitt bak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela