Ida Henriksson

Tisdagen den 19 Juni 2012

Publicerad 2012-06-19 10:45:54 i Allmänt,

Midsommar närmar sig med stormsteg. Har inte riktigt bestämt mig för om jag vill gå ut än.
Men vi funderade på att bjuda hem några, så får vi se vart det bär se.
Måste bara fundera lite mera. :)
Det varkar ju inte heller bli något toppen väder på midsommar heller. Visst egentligen spelar det ingen roll.
Men man blir ju inte så taggad!

Fanny är på dagis just nu. Och jag och Iris är helt ensamma. Mycket skönt. Ska se om jag kan hinan måla lite mer på en tavla. Men först vill nog Iris ha lite välling:)
Hon har börjat äta potatis. och det är inte mycket som kommer ut tillbaka.
Jag kokar egna smakportioner. Och ska lägga till morot snart, och palsternacka.
Skulle hemskt grna vilja ha en stavmixer. Det gör allt enklare!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela