Ida Henriksson

Juni, Juli, Augusti

Publicerad 2012-06-04 11:50:26 i Allmänt,

Sommaren har börjat med uselt väder. Blåst kallt och regnat.
Bara några ynka grader på kvällen. Nej tack!
Ge mig ljumma kvällar och sköna dagar!
Men det är så det är, hoppas bara det blir bättre snart!

Dopet ja, det gick hur bra som helst. KANON väder! Iris var nöjd hela dagen!
Fanny var nöjd hela dagen! Jag var nöjd hela dagen, haha.
Alldeles lagomt med folk. Maten var ljuvligt god, Tack mamma!
Josse och Jonatan var hemma också, och stannade några extra dagar efter dopet.
Vilket var guldvärt. Höll på att grina när de skulle åka tillbaks till Gbg.

Blev inge Granevik i helgen. Mest för att vädret sög men sen trytade lusten.
Fast måste väl erkänna att det sög i magen efter att gå dit på kvällen.
Men det kommer mera.. Synd bara att man missa Billy Opel.
Men fredag kväll hade vi ett trevligt gäng här, så vi fick väl vår dos vi med :)

Åter igen är det Måndag, och jag har ingen lust till nått.
Men det hinner nog ändra sig antar jag..
Konstigt nog går timmarna fort ändå. Dagarna susar förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela