Ida Henriksson

Helt nytt!

Publicerad 2012-06-23 23:44:14 i Allmänt,

Blev aningen förvirrad när jag logga in här på blogg.se. Helt nytt!
Hoppas man inte virrar bort sig totalt. Men man lär sig och vänjer sig vid det mesta antar jag.
 
Ja, Midsommar helg är det. Och igår firade vi (lugnt) tillsammans med några goa vänner.
Blev mat, godsaker, öl och nån drink. Tursamt med vädret också. Lite småkallt framåt kvällen, men
man ska inte klaga det kunde varit värre.
Vaknade trött men inte bakis. Var och hämta barna hos Ma & Pa. De hade firat midsommar där.
Iris första övernattning hos dem. Vilket hade gått himla bra. Ja det har gått bra med de båda.
Känns bra. Men tror inte det blir så ofta man lämnar bort dem, för usch vad det värkte i mitt hjärta
när vi lämna dem och sen när man la sig för natten. Alldeles tomt.
 
Lugn dag idag också. Med bårna barna hemma igen känner man sig hel.
Vi har vilat idag. Jag och fanny somna i soffa, Iris i vagnen och linus i fotöljen.
Och Jamen också så klart(vår katt). Har ju varit fullt tillåtet att såsa bort dagen, särskillt när det
varit så grått ute. Och sen kom ju regnet. En liten glimt av solen fick man se här i Svenneby.
Men såklart inte långvarigt.
 
Strax dax att ta kvällen. Lägga sig och läsa lite och sova.
Hoppas ni andra har haft en bra midsommar. Och en fortsatt BRA sommar.
För det ska jag ha!!! Snart är det semester stängt på dagis och båda barnen är hemma med mig.
Hoppas på varmare väder så vi kan åka och bada, vara ute och leka mm.
 
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela