Ida Henriksson

Fräsch frissa

Publicerad 2012-06-19 23:45:13 i Allmänt,

Fick mig en uppfräschning av håret hos Emma idag. Lite mer färg och lite trimmning av sidecuten!
Lika nöjd som vanligt. Och alltid lika kul att träffa Emma!
Fick erbjudande om att hänga några tavlor hos dem. Vilket jag såklart ska göra, och snart.
Jag blev glad ända in i benmärgen!!!!!!
Får ta och höra efter på fler ställen framöver.

Har väl målat lite idag med. Strävar framåt men tavlan. Den ska bli klar inom de närmsta dagarna, överlämmnad och ut världen! Men den är på godväg om inget särskillt pissigt händer.
Känner mig nöjd så långt som jag kommit hittills.
Så imorn när jag skjutsat Fanny till dagis blir det till att fortsätta med den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela