Ida Henriksson

Söndagen den 1 Juli 2012

Publicerad 2012-07-01 16:09:22 i Allmänt,

Hela Juni försvann i en regnskur typ. Nu hoppas jag att solen kan va skina och värma resten av sommardagarna.
Behöver inte vara någon utlandshetta men 20 grader kan jag väl få!
Den 6:e blir Iris 6 månader. Får smått panik att de närmar sig att börja jobba igen. Eller ja vi får se hur länge jag tänker va hemma. När Fanny var närmare året började jag att jobba helger.
Men började inte jobba helt förens hon var 1 år och 2månader ungefär.
Så helt och hållet ska jag börja nån gång i vår hoppas jag. Men vill nog inte jobba( om jag inte måste) förens nästa år ialla fall. Skulle vara skönt att vara helledig över jul och nyår.
Den som lever får se!
 
Förut regnade det så kraftigt att det var som en flod ute på vägen. Usch och fy. Men lite mysigt är det också.
Solen kikar fram lite blysamt nu. Men det är fortfarande hemskt blött ute.
Ska ta och göra en röjning i köket. Efter det kanske man kan pallra sig ut en stund.
Denna helgen är det Rallycross i Höljes. Och det hade varit hur kul som helst att ha kunnat åka upp.
Men samtidigt har det inte varit något schysst väder för en helg där uppe i skogen.
Nästa år kanske?!

Finalen går just nu och Linus sitter spänt vid datorn och lyssnar på live från speakern.
Har lyssnat lite jag också. Men det är svårt att vara hel koncentrerad när två små barn tjatar till sig uppmärksamhet.
Samtifigt som man försöker påminna Fanny att gå på pottan. Dessa 5 veckor hon är ledig från dagis ska jag bannemej få henne att sluta med blöjor!!!
På dagarna ialla fall. Nätterna är väl lite för mycket begärt!
 
Iris äter stora portioner med potatis och palsternacka, även lite morotspure.
Får se vad vi ska införa nu... Svårt detta men denna gågnen ska jag inte hasta fram. Utan hon får bestämma takt. Och ingen ska lägga sig i och vilja bestämma vad som ska stoppas i munnen på henne.
 
Blev ett långt inlägg idag. Och ingen bild. Är för lat att lägga upp något.
Ikväll ska jag lägga upp lite nyare bilder på ArtbyIda.
Håll koll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela