Ida Henriksson

putsa, diska, tvätta, damma.

Publicerad 2012-07-23 22:12:16 i Allmänt,

Tjohej, idag har jag putsat gnitt och dammat här hemma.
Ialla fall badrummet, innerhallen, och entren. Det behövdes, särskilt
efter helgen när det dragits in mer grus och gnejs än vanligt.
Det lär väl blir mer av det med tanke på att det är mest lera ute nu.
Längtar tills gräset kommer tillbaka!
 
Imorgon ska jag ta mig an köket. Vilket alltid tar sin tid.
Efter det vardagsrum och lekrum. Ja och efter det övervåningen.
Allt tar tid. Men ska bli gött när allt är genom gått!
 
Lite ommöblering har gjorts. Men allt är inte klart än. Ska möjligtvis hämta en möber, ett sideboard i helgen.
Som ska in i vardagsrummet! 
 
Pladder pladder pladder.
 
Men det händer inte mer än så nu. Städa och roa/ta hand om barnen, laga mat och plocka disk.
Ja ni som är småbarns förälder vet ju!!!
Ska skissa lite innan jag beger mig till sovrummet..
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela