Ida Henriksson

Måndagen den 2 Juli 2012

Publicerad 2012-07-02 09:42:31 i Allmänt,

Uppe före tuppen.Sovit alldeles för lite inatt.
Orsak?
1. La mig försent (mitt eget fel)
2. Stora dottern vaknar hiskeligt tidigt.
Men är rätt pigg ändå. Har kokat kaffe och druckit i förebyggande syfte.
Inser nu att klockan är bara halv 10. Och jag kommer vara tämligen trött och irriterad när klockan närmar
sig läggdags för Fanny. Men har satt i gång operation tömma tvättkorgen.
Och såklart hoppas jag på att vädret håller i sig någorlunda så jag får hänga ut den blöta tvätten.
Har en knäpp katt också som kutar som om någon satt en stubin i röven på han.
Tror han ska få gå ut en stund, vilket han inte gör helt firvilligt.
Han är feg, går ej ut om inte vi gör det. Dryyygt!
 
NU, hänga tvätt. SEN, skissa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela