Ida Henriksson

Hipp Hipp Hurra för Josse ida'!

Publicerad 2012-07-18 23:26:16 i Allmänt,

Firat syster mi på födelsedagen. Blev grillat till mat och fruktsallad och glass till efterrätt.
Nam-nam!
 
Denna vecka grävs det för nytt avlopp. Så det är väl typ fullrulle.
Ja lite annat som ska fixas i samma veva, som parkering och så.
 
Fanny har fått alla mina gamla Barbiegrejer och plockar med dem för fullt om dagarna.
Hon fick dessutom sin allra första egna barbiedocka av mormor igår. Med cykel och bebis och hund.
Så hon var så nöjd så. Och har också fått sina första par trosor av mormor.
I och med att jag försöker få henne att sluta med blöjor. Hon är VÄLDIGT duktig tycker jag med att
gå på pottan. Jag är riktigt imponerad. Har inte hänt särskillt många "olyckor" alls.
 
Ja så dagarna rullar på. Och hoppas på bättre väder. Visst idag kan man inte klaga. Men får gärna
bli lite varmare så vi kan åka och bada!!
 
Nej nu blir det sängen. Långa dagar tycker jag. Ska försöka måla klart en bild imorgon så ni får se
något kul :) Men det beror på HUR sleten jag är också!!!
Har säkert lite smått som är klart som jag inte visat än. Men det kommer så småning om.
Jag är dryg jag vet.
Nu blir det ialla fall dags att krypa ner i sängen och vila lite. En ny dag imorgon.
Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela