Ida Henriksson

Fredagen den 6 Juli 2012

Publicerad 2012-07-06 12:46:00 i Allmänt,

Har varit och länsat apoteket typ på recpet medicin.
Nu jävlar ska allergin få sig en jävel!
 
Är hundvakt åt "Bindås"(Fannys namn på Nimbus). Pappa är till Mora en sväng och Mamma jobbar.
Så idag har vi varit uppe före 7 hela gänget.
Handlat har vi gjort också. Bara så ni vet.
 
Igår tog vi årets första dopp. Skamligt att det blev så sent på året. Men vad gör man när vintern varar till midsommar.
 Men fick ett lyckat dopp med 25 grader i vattnet. Fanny bada som bara den. Även Iris fick doppa rumpan lite.
Hon tyckte det var lite kallt. Men de ska härdas från början. Det gjorde jag med Fanny som nu älskar att bada!
Så vi fick en fin eftermiddag/kväll igår. Idag är det fortfarande varmt men molningt. Vilket inte gör något.
Men visst hade det varit skönt att ligga på stranden idag med :)
 
Imorgon ska vi åka till Pappa-Emma och fira henne på födelsedagen. Fanny har gjort kort och jag har paketerat lite.
 
By the way jag tror jag sett mitt största rabarberblad idag. Mamma har i sin rabatt. Borde köpa betong och ha lite trädgårdspyssel!

Kände mig som en pyssling jämfört med bladet! :)
Fint var det!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela