Ida Henriksson

Förvirrad

Publicerad 2012-07-20 02:13:16 i Allmänt,

I och med att jag har två bloggar så sorterar blogg.se min startsida här som Artbyida på första blogg.
Om ni fattar vad ja menar. Så jag råkar skriva hela mina blogg inlägg på FEL blogg.
Innan jag inser att jag hamnat fel. Tur nog kan man ju kopiera och klistra in rätt.
Men ändå!
Tölig här nu. Men ni fattar kanske.
 
Sitter just precis nu med att lägga upp bilder på min alldeles egna sida på Fejjan.
Med bara mina bilder. För att få bort dem från min privata sida.
Känns bra. Har nu ivkäll skannat in de bilder som är i A4 format eller mindre.
De större bilderna får jag nog fota och lägga in. har ju visserligen bilder på dem redan.
Men inte så himla bra. Man kan ju aldrig få exakta färger osv när man fotar eller skannar något, men det blir ialla fall bättre än förut. Då jag har fotat i dåliga förhållanden; dvs. dålig kamera och dåligt ljus
Nu ska allt in.
Så imorgon( om jag hinner) ska jag fota de flesta bilder ute om det är bra väder.
Sen läggas ut. Tror nog att det kan bli så att Artbyida.blogg.se försvinner så småning om.
Och det bara blir fejjan! Vi får se.
 
Jag är ju som mest inne där, emn ska lägga ut länk så att man kan komma dit enkelt om man inte är
vän med mig där. Jajja .... bla bla bla.
 
har varit en bra dag tycker jag. Trött men det blir man av två småbarn so kräver ens tid.
PLus att jag står ovanligt vid spisen varje minut för mat åt Linus och Anders som håller på att gräva upp hela gården. typ, ialla fall. Har gjort nytt avlopp och hela den baletten. Sen gör vi en ny bättre, och större pakering.
Lite annan grävning så vi får ljus på parkeringen. Senare i sommar(höst?) Blir det plint grävning och dränering runt altanen och från husknutarna där stuprören ska gå ner. Ja ni fattar väl.
När det är klart blir det tak på altanen.
 
Ja, det fattas lite grejer här och där. utvändigt som invändigt. Men samtidigt är det roligt.
Trots att man gräver ner mycket pengar i backen, typ.
Man fan det blir bra!!! Känner mig redan nöjd, även om det är mest lera och jord överallt!!!
Det kommer bli så fint!!!
 
Jag är positiv vettni!
Dags att krypa till kojs. Vi höres väl imorgon förmodar jag! GODNATT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela