Ida Henriksson

Torsdagen den 26 Januari 2012

Publicerad 2012-01-26 19:54:57 i Allmänt,

Dagarna går lite ihop med varann, och det är aningen svårt att hålla reda på om det
är Måndag eller fredag. Det är inte riktigt samma bebisbubbla som när man var hemma med Fanny.
Men det räcker för att göra en förvirrad.
:)

Idag har jag feber igen. Jag som trodde det skulle vända. Doktorn ringde mig igår 
och sa att inte nog med de bakterierna som var i såret va det en till sorts bakterie till som
pencillinen jag redan åt inte hjälpte emot. Så det var bara att åka till apoteket igen och
svära över kötiden för att hämta ut en ny pencillin. Suck.
Nu då kan de väl få vända?

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-26 22:39:23

Hoppas du kryar på dig snart gumman,ja å Isak tänkte komma å hälsa på någon gång framöver... Kram på dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela