Ida Henriksson

Första dagen ensam avklarad.

Publicerad 2012-01-30 22:07:15 i Allmänt,

Det har gått över förväntan bra.
Jag blir en stolt mamma över så snälla flickor.
Stolt över mig själv också för den delen. Det måste man få vara.
Fanny är inte ett dugg bättre idag, snarare sämre. Hon hade en skällande hosta och snoret
stod som en 11 under näsan. Febern vill icke ge sig.
Vi har haft besök av Fannys farmor idag. Fanny blev lite pigg och glad över besöket.
Kändes bra. Senare kom min mor förbi och hjälpte mig lite vid duschning/badning och nattning
av barnen. Skönt det med. Hon förvarna över att dett kan bli krupp inatt för fröken.
Men förhoppningsvis blir det inte det. Så vi pallade upp kudden och sängen för att få upp henne
lite. Och att det kanske minskar risken för en sömnlös natt.

Iris har varit väldigt vaken idag. Hon har bara tagit microlurar under dagen. Ja sedan 12 tiden har hon
varit vaken. Men varit riktigt nöjd ändå. Hon har visserligen velat ligga vid bröstet endel.
Men det har gått bra det med.
N sover hon ialla fall. Och hoppas att det fortsätter så hela natten. Ja avbrott för mat får man
väl klart vänta sig!
Skulle egentligen varit till BVC imorgon bitti, men det får vi hoppa. Vill inte dra med Fanny dit när hon
är klen. Blir bara jobbigt för allihop!

Ska väl inte dröja för mig innan jag kryper ner. Blir väl lite soffhäng som vanligt innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela