Ida Henriksson

Det är bra att ha en..

Publicerad 2012-01-23 19:19:56 i Allmänt,

..pappa med bra musiksmak.
Idag fick jag låna en cd med Bob Seger & the Silver Bullet Band.
Nu kommer den spelas flitigt fram över!!!

När jag låg inne på Kvinnokliniken i Karlstad för havandeskapsförgiftning i
December, fick jag låna hans Ipod och fann låten Old time Rock'n'roll med Bob.
Så spelade jag den säkert ett par 100ggr. För det var den låten som fick mig hålla modet
uppe.

Här kommer en annan bra låt med dem; Roll me Away


Idag har trotsat kylan och varit ute och gått lite, så fick Fanny åka lita pulka också.
Det känns att kroppen håller på att komma igen för idag var det inte alls lika tungt som
det har varit förut. Gött. Är mycket piggare också.
Har också gjort premiär tur med lilla Iris på Toria(mitt jobb) idag. Hon var som en magnet, för
det gick fort att samla alla runt henne. Kul att träffa alla arbetskamrater igen.
Har inte sett dem på ett bra tag. Det är tur man har så himla goa arbetskamrater :)

Imorgon blir det ett besök på Bvc igen. Får se om Iris följer sin kurva :)
Annars är det väl inte så mycket planerat för morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela