Ida Henriksson

9 days to go.

Publicerad 2012-01-02 13:41:34 i Allmänt,

Inte många dagar kvar till beräknad förlossning.
Ska ner till Karlstad på tordag, så får vi höra vad de har att säga.
Men det är skönt att veta att det nu börjar närma sig slutet av denna
graviditet.
Inatt var jag måttligt road av att vakna för att kissa. Nej fy.
Blåsan är minimal. Det beror väl också på att bebisen trycker på den.
Men att inte få sova en hel natt utan att vakna börjar bli påfrestande.
Som jag sa förra graviditeten är hellre uppe för en bebis skull än att vara
vaken för att kissa eller för att man har ont eller liknande.
Håller ni inte med?

Om några timmar kommer Linus hem. Har varit ensam med Fanny idag.
Det har väl gått bra. Hon gick mig lite på nerverna förut. Men jag bet i hop
laga mat och la henne. Det var vad vi behövde. Men hon är så snorig. Undrar om
det kan vara något mer på gång?! Men det märks väl. Hon är ialla fall lite mer trött
idag än igår.
Men för övrigt har det gått rätt bra.. Skönt. Nu ska jag ivla lite innan vi kör igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela