Ida Henriksson

-14 och snö

Publicerad 2012-01-21 10:39:35 i Allmänt,

Inte trodde jag att det skullevräka ner snö när det är 14 minus grader ute.
Knepigt. Men lite skönt med snö ialla fall.
Drygt att det är så kallt bara.

Igår eftermiddag blev det en sväng till akuten för min del.
Operationssåret efter Kejsarsnittet var inte så fint.
Fick tidigare på dagen veta att jag skulle börja med pencillin.
Men mamma ville att vi skulle åka till sjukhuset i fall jag skulle behöva det
inravenöst. Men slapp det. Doktorn tyckte vi kunde avvakta lite. Men skulle febern inte
börja försvinna och stiga i stället fick vi komma in igen.
Man hade hoppats att veckan i karlstad skulle räcka. Men inte klart det ska krångla när
man kommer hem också.
Men nu kanske det håller på att vända... Hoppas jag!
Hade feber när jag la mig igår men verkar feber fri nu. Bara att hålla tummarna för att det fortsätter så.

Kommentarer

Postat av: Linda sundholm

Publicerad 2012-01-21 16:33:40

Hade också problem med feber efter mitt kejsarsnitt.. Hade även som "klumpar" runt ärret.. Men de försvann efter en tid :) hoppas allt är bra med er annars :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela