Ida Henriksson

Torsdagen den 23 Februari 2012

Publicerad 2012-02-23 10:19:30 i Allmänt,

Imorse födde kronprinsessan Viktoria en liten prinsessa.
Hörde det på radion när jag skjutsade Fanny till dagis.
Detta kommer tjatas överallt i media länge länge, men trots det är det väl
härligt när det föds barn trots att det blir sånt ståhej runt de som är "kända".
Så ett litet klipp när Daniel talar om för svenska folket att hon född. Ja man blir inget annat
än mjuk och varm i sitt egna mammahjärta.
Grattis!!!!

Det är fint väder idag, och härliga plusgrader. Men det är som att gå på en såpad is ute.
Fy fan säger jag bara. Inte lätt när man ska baxa två barn från punkt A till punkt B
Typiskt också att man får parkera långt från dagis för att paeringen nära dagis är fullt och ska gå längre me de små.
Och Fanny var så rädd att halka vilket hon också gjorde. Jag var rädd att halka och dra med mig mina små i fallet.
Avskyr is.. om man inte ska åka skridskor. Usch och fy hoppas det smälter bort nu!!!!!!

Hade hoppats på att lilla fröken vill ta en liten lur, för då ska jag också sluta mina ögon en stund.
Är sleten idag. Även om jag sovit som en stock inatt!
Kanske ska pallra sig i säng aningen tidigare ikväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela