Ida Henriksson

Sjuk!

Publicerad 2012-02-15 10:09:20 i Allmänt,

Igår hade jag ont i halsen när jag vaknade. Senare kröp sig febern igår.
Men det gick att härda ut. Men när kvällen kom blev det bara värre och värre.
Huvudvärken kom. TIllslut orka jag inte sitta uppe längre utan packade ihop grejer och tog med mig
Iris upp och la mig. Tog en sista temp och den var på 39.5. Inte konstigt att jag var slö.
Natten gick att härda ut och jag fick sova som tur va. Iris har bara varit vaken för mat.
Halsen är lite bättre idag men jag är öm över körtlarna så vette fan vad detta är.
Hade 38,5 idag innan jag fick ta ett gäng nya tabletter.

Vill att Linus ska komma hem nu på en gång. Men det går inte att trolla tyvärr.
Tur nog kommer han hem idag, men det blir väl senare i eftermiddag.

Muntrar upp mig med ett klipp från Nyhetsmorgon jag såg i december.
När man var hemma och var höggravid var man väldigt blödig. Har ni inte sett de klippet bör ni se det.
En liten miniatyrhäst som är väldigt trött.
Man vill bara dö lite grann för att hon är så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela