Ida Henriksson

Onsdagen den 8 Februari 2012

Publicerad 2012-02-08 09:26:45 i Allmänt,

Jisses är det verkligen onsdag?
Ja inatt innan jag somna var jag tvungen att fundera lite extra på om
det verkligen var så. Veckan har ju gått fort!!!
Där av förvirringen.
Imorgn är det torsdag( bara så ni vet) och då kommer Linus hem.
Jippi!!!

Fanny är på dagis nu. Hennes snälla farmor erbjöd sig både igår och idag att skjutsa henne till dagis.
Underlättar massor. Tack! <3 Idag ska jag iväg med lillskruttan till BVC. Det är läkarkontroll denna gång.
Och jag bör väl pallra mig iväg mot hårblåsen så inte mitt hår blir istappar när jag ska ut.

Tittar på Iris och avundas lite av att hon kan bara rulla ögonen bakåt i huvudet och inte bry sig om tid och rum.
Skulle också vilja det nu. Är tröttare idag än igår. Uscha!
Men det beror helt på mig själv. Iris har sovit och jag kunde ha varit lite vettig och gått och lagt mig tidigare.
Och alltid eller ja nästan är orsaken en bra bok (inte denna gång), eller att jag bara måste måla klart en bild.
Och måla va just vad jag gjorde igår. Tror bilden blev riktigt bra.
Den var kul att måla... Men än så länge får den va lite hemlig!!!

Nu blåsa håret!
Marsch pannkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela