Ida Henriksson

Onsdagen den 22 Februari 2012

Publicerad 2012-02-22 14:56:12 i Allmänt,

Herregud vart har februari tagit vägen. Dagarna springer iväg. Men inte trodde jag det skulle göra det
denna tunga månad. Vintern är snart över, hoppas jag.. Har inte alls lust till att den blir allt för långvarig.
Denna vecka får jag har gubben på hemmaplan. Känns väldigt bra.
Hela familjen samlad varje eftermiddag!!!
Idag har jag varit till BVC (igen) för att låta doktorn kolla Iris. Hon har ju haft utslag osv. Ätit pencillin.
Ja men nu tyckte han att det såg hur fint ut som helst. Behöver inte heller mera medicin. Skönt!
Däremot har jag fått börja min andra kur på en månad. Denna gång för streptokocker.
Ja aldrig får det vara nog. Men jag har ju en förmåga att allt bli sjuk efter pencillin så vi får väl se
om jag fr någe skit efter denna omgång. Då bannlyser jag folk här i från om det blir ännu mer...
haha :)
Hoppas att man snart är på fötter igen, och får njuta fullt ut.
Njuter gör jag, som bara den. Men slippa all skit vore skönt.

I helgen fick jag en beställning på en målning. Har målat endel bilar ett tag nu och en kille nappa på det.
Så jag gjorde ett försök på en Rat Rod som han ville ha. Jag är ju lite pedant gällande mitt målande..
Men för att måla bilar typ för första gången i hela mitt liv så är det inte illa pinkat.
Ska ta ett foto på bilden får ni se.. Nu återstår det att se om han blev nöjd över vad jag gjort :)
Nervöst så det är hemskt!!!!!
Jaja annars får jag lägga den i min mapp och se om någon annan vill ha den .... Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela