Ida Henriksson

Måndagen den 6 februari 2012

Publicerad 2012-02-06 21:41:44 i Allmänt,

Och så var det en ny vecka igen. Linus var tvungen i väg på jobb igen.
Inte alls rockigt för någon av oss.
Denna vecka ska Fanny få gå till dagis. Jag tror hon längtar lite.
Har nog varit lite drygt att bara varit hemma. Hon har pratat endel på
sina kompisar.
Iris går sakta men säkert upp i vikt igen efter det lilla raset efter födseln.
Hon är pigg madam när hon är vaken. Och nyfiken, tittar på allt. Fixerar blicken gör hon redan.
Ja det går undan tycker jag.

Dagen har varit bra tycker jag. Dock har Iris var lite väl puppsjuk.
Och när hon ätit sig mätt blir hon förbannad över att det kommer mer mjölk
och hon bara vill gosa sig. Ja så är det väl ibland. Nappen är hon inte riktigt vän med än,
men den funkar ibland ialla fall.
Hoppas inte det blir en dryg natt med lilla stumpan.

Längtar efter Linus gör jag också. Blir lite ensamt på kvällskvisten.
Hoppas bara veckan går fort!

Har spanat in denna skötväska. Skulle vilja ha en ny, särskillt en som man får plats med lite
mer blöjor i än i den jag har. Särskilt eftersom man har två blöjbarn. Och så vill man kanske få
plats med något ombyte.
Så det väl väl denna jag suktar efter lite :) :)


Ja denna hittar man hos Shock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela