Ida Henriksson

Helg Helg Helg

Publicerad 2012-02-04 23:33:03 i Allmänt,

Snart är det söndag om några minuter.
Denna helg har gått alldeles för fort.
Det var helt underbart när Linus kom hem på torsdag eftermiddag.
Vi har väl enbart tagit det lugnt i helgen. Har ju varit så djävulskt kallt, särskilt idag!
Men man får väl roa sig inne om man inte känner för att frysa häcken av sig ute.
Så jag och Fanny har bakat cupcakes idag. Hon har nämligen sett i min panduro tidningen,
bilder på tårtor och cupcakes. Men cupcakesen kallade hon överraskning, min sötnos.
Hon var mäktanöjd över att få dekorera dem. :) Sen bjöd vi mormor & morfar på fika.
Hon ringde själv och bjöd in dem. :)
Får se vad dagen erbjuder imorgon. Men det blir väl att ordna lite inför kommande vecka.
Linus måste åka igen på jobb. Inte så rockigt alls, men vad ska man göra.
Hoppas i stället att veckan går fort och att det snart är helg igen.
Fanny ska i väg på dagis igen efter en veckas "ledighet". Nu får man hålla tummarna
för att de inte blir någe mer baciller.

Dags att krypa ner tror jag. Iris är nog sugen på en pöppsleck också innan hon somnar igen.
Så det är bara att pallra sig mot sängen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela