Ida Henriksson

Planering planering planering

Publicerad 2012-12-14 11:28:16 i Allmänt,

Tycker det är både bra och dåligt med planering.
Ibland planerar man allt och sen i slutändan blev inget som man tänkt sig.
 
De är redan fredag och ca en vecka kvar till jul. Känns inte som helgen är här eftersom jag jobbar.
Hade verkligen velat att Linus hade varit ledig idag. Så man fått lite mera tid tillsammans innan en ny vecka börjar.
Blir så snopet när han blir ledig då sticker jag till jobbet.
Nästan så man bara går om varandra i dörren. 
Men man kan väl känna så.. inget ovanligt antar jag.
 
I och med att jag jobbar denna helg så har jag endast kommande vecka till att fixa det sista inför julen.
Helgen innan jul är så fullbokad att jag får stryka kläder och fixa ihop allt flera dagar innan julafton.
Puh kommer aldrig gå vägen tror jag.. Fröken negativ idag..
Men jag är trött och sliten. Och har sovit dåligt inatt. Tror nästan jag hade en feber topp.
För jag frös något så hemskt. Fick sova med långkalsonger, fleecetröja och sockar. Och ändå fröös jag.
Hemskt. Har ju haft lite ont i halsen i några dagar men det har ju inte blivit så mycket mer av det..
 
Ska snart börja med maten. Och stryka kläder åt Fanny. Hon ska sova hos sin farmor inatt.
Kasta in en tvätt i maskinen och plocka disk ska också hinnas med. Himla roligt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela